Lady recepcyjne

W każdym hotelu, biurze czy też budynkach publicznych znajdziemy kilka elementów wspólnych wyposażenia danego obiektu. Na pewno zaliczyć można do nich ladę recepcyjną. Klientów i gości trzeba przyjmować i obsługiwać, a w tym celu niezbędne jest posiadanie lady.

Czym więc kierować się przy wyborze lady recepcyjnej? Na co zwrócić uwagę w trakcie zakupu tego detalu wyposażenia biura, hotelu lub budynku użyteczności publicznej? Po pierwsze zwróćmy uwagę na wymiary. O ile projektujemy dopiero wnętrze recepcji albo hotelu, to na pewno nie będzie z tym kłopotu. Jednak jeśli chcemy urządzić gotowe pomieszczenie i zaaranżować je jako biuro, to na pewno musimy zwrócić uwagę na wymiary. Dla osób pracujących przy recepcji na stojąco zaleca się, ażeby wysokość mebla wynosiła około 110 centymetrów. Z kolei dla osób pracujących na siedząco zaleca się wysokość lady mniej więcej 75 centymetrów. Jak wiadomo lada recepcyjna jes t dość sporych rozmiarów i może zajmować wręcz do 200 centymetrów. Jest to mebel biurowy dość reprezentacyjny i powinien sprawiać pozytywne i eleganckie wrażenie już od samego wejścia. Dlatego o ile interesuje nas tania lada recepcyjna do biura, to na pewno warto dołożyć odrobinę pieniędzy i kupić mebel elegancki. W znaczącej liczbie przypadków estetyczna lada w recepcji potrafi podnieść zaufanie ewentualnego klienta do danego obiektu. A to może nam pomóc w wzroście zainteresowania naszymi usługami i ofertą hotelową. Design, niska cena i wysoka jakość stworzenia - na te aspekty warto zwrócić uwagę w momencie, gdy interesują nas miłe dla oka i biurowe lady recepcyjne.
Dodatkowe informacje: https://zaczarowane-ogrody.pl/lady-recepcyjne-co-jest-wazne-przy-ich-projektowaniu/